Ramowy Rozkład Dnia
Rozkład dzienny pracy w grupie dzieci młodszych (3, 4-latki)
|
Godziny realizacji |
Zakres aktywności i czynności dzieci |
I
|
6:30 – 8:25
|
Zabawy dowolne przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna, zajęcia wyrównawcze, praca z uczniem zdolnym. Ćwiczenia poranne, zabawa ruchowa. |
8:25 – 8:30 |
Czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do śniadania
|
|
8:30 – 9:00 |
Śniadanie.
|
|
II
|
9:00 – 10:20
|
Zabawy i zajęcia dydaktyczne realizowane wg programu wychowania przedszkolnego, zabawa ruchowa. |
10:20 – 11:50 |
Spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w ogrodzie.
|
|
11:50 – 12:00 |
Czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do obiadu
|
|
III
|
12:00 – 12:30
|
Obiad
|
12:30 – 14:15
|
Czynności higieniczno- porządkowe, mycie zębów. Słuchanie bajek w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”, słuchanie muzyki relaksacyjnej, odpoczynek poobiedni |
|
14:15 – 14:30
|
Czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
|
|
14:30 – 14:45
|
Podwieczorek
|
|
14:45 – 17:00
|
Zabawa ruchowa w sali kierowana przez nauczyciela Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela Praca indywidualna, zajęcia wyrównawcze, praca z uczniem zdolnym. Słuchanie bajek w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Zabawy swobodne lub pobyt w ogrodzie. |
Rozkład dzienny pracy w grupie dzieci starszych (5, 6-latki)
|
Godziny realizacji |
Zakres aktywności i czynności dzieci |
I
|
6:30 – 8:25
|
Zabawy dowolne przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca indywidualna, zajęcia wyrównawcze, praca z uczniem zdolnym. Ćwiczenia poranne. |
8:25 – 8:30 |
Czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do śniadania
|
|
8:30 – 9:00 |
Śniadanie.
|
|
II
|
9:00 – 10:20
|
Zabawy i zajęcia dydaktyczne realizowane wg programu wychowania przedszkolnego, zabawa ruchowa |
10:20 – 11:50 |
Spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe w ogrodzie.
|
|
11:50 – 12:00 |
Czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do obiadu
|
|
III
|
12:00 – 12:30
|
Obiad
|
12:30 – 14:15
|
Czynności higieniczno- porządkowe, mycie zębów. Słuchanie bajek w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela. Zabawa ruchowa w sali kierowana przez nauczyciela |
|
14:15 – 14:30
|
Czynności higieniczno- porządkowe, przygotowanie do podwieczorku
|
|
14:30 – 14:45
|
Podwieczorek
|
|
14:45 – 17:00
|
Zabawa ruchowa w sali kierowana przez nauczyciela Zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela Praca indywidualna, zajęcia wyrównawcze, praca z uczniem zdolnym. Słuchanie bajek w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Zabawy swobodne lub pobyt w ogrodzie. |